Nu får dé la ta å hända nått på den här sidan!!

Som synes har här inte bloggats nått de senaste veckorna. Solen har skinit och både barn och strand har pockat på uppmärksamhet!!
Veckan som gått har dessutom tillbringats i Halmstad. Vilken härlig stad!! Jag var helt salig när vi anlände hem tidigare idag. Gick in i på hemnet och sökte efter sommarstugor. Ganska snart försvann entusiasmen dock, vilka priser!! Skiter folk pengar eller???

För övrigt har jag under Halmstadsveckan också inlett min nya karrär som tennisspelare. Så här i skrivande stund slog det mig just att denna karriär kanske kan hjälpa mig att skrapa ihop lite sommarstugepengar.
Men det är klart, då måste man ju vara bra förstås. Som snart 32 åring och ständigt utbristande -Oj!! och Hoppsan!!, när bollen inte hamnar riktigt där jag tänkt mig så är det nog inte värt att hoppas på för mycket... 



Med en rosa tennisklänning måste det ju går bra!;-)
Undra om det finns rosa racket också??
Bild lånad från tennisplanet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0