Jobbat.

Den senaste veckan har jag hoppat in o jobbat på Lindex några dagar. Jag kan dock inte säga att jag gör det för pengarnas skull, brukar gå back då jag som oftast kommer hem med en stor shoppingpåse.
Av någon anledning lyckas jag alltid hitta en massa till både mig och barnen just då. När man går där mellan kläderna flera timmar ser man plagg som man kanske inte hade sett vid ett vanligt butiksbesök.

I påsen hem i dag låg det tre par byxor. Hade spanat in två par nyanlända byxor på Lindex hemsida, och dessa hittade jag också i butiken idag. Då jag inte hann prova dem på plats, så köpte jag med mig två olika storlekar i en av sort av byxorna. Dessvärre verkar det som jag skulle behöva någon mellanstorlek (som vanligt!!...) så nu måste jag bestämma mig för vilka jag skall behålla. Känns lite knivigt, men känner jag mig själv rätt så tar jag den mindre storleken och klämmer mig i dem *fniss*


Dessa skall absolut behållas.
Passade perfekt till mig som är lite kort i rocken
(och bred om baken;-))


Trodde även dessa skulle bli bra, men ack så fel jag hade.
Såg ut som jag hade arbetsbyxor på mig. Synd...


Foton: Lindex





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0