Nyshoppade stövlar.

Det börjar närma sig pension för mina favorit partystövlar. Verkligen inne på sista versen nu, men jag vill inte ha några andra!! Snygga, sköna och perfekt höjd på både klack och skaft.

Nu har jag iaf tagit steget till att ha inhandlat ett par nya som är tänkta att ersätta dessa. Hyfsat ok faktiskt, men lite för högt skaft för mina korta ben. Men men man kan ju inte få allt så de får duga. 

När jag ändå var igång med skoinköp råkade jag trilla på ett par till, lite mer vardagsstövlar. Känner mig lite tveksam dock, men skulle gissa på att jag kommer behålla dem, det brukar bli så.


                      
                                                 

Foto: Din Sko


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0