Magsjuka i vårt hus...igen!!

Känns som vi är ständigt sjuka i detta hus, det liksom vandrar runt. För någon vecka sedan vaknade vi på natten av att minstingen kräktes. Natten till igår var det äldsta sonens tur. Och igår morse var även jag risig när jag vaknade. Sedan låg vi i sängen i stort sett hela dagen, jag och sonen. Det var riktigt synd om oss;-)
Vid vår sida hade vi vår gosiga katt Figaro. Han låg och mös, brukar ju inte få vara i sängen annars men nu såg han sin chans... Uppskattat från min sida också förresten. Sambon tycktes inte tycka minsta synd om mig så det kändes bra att iaf katten brydde sig *fniss*
Nu är vi på bättringsvägar, men dock inte helt bra. Känns lite pissigt att ligga inne när solen skiner ute:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0