Erotikdödare??

Självklart har vi alla olika smak, och visst är det bra att utbudet är brett så det finns något som tilltalar alla. MEN när jag såg trosan på bilden nedan så kunde jag inte låta bli att brista ut i skratt. Är det verkligen någon vuxen människa som kan tänka sig att ta på sig ett sådant par trosor? Själv tycker jag att det ser ut som ett par blöjbyxor till barn... Hoppas jag inte trampat någon på tårna nu, men jag kunde bara inte låta bli att dela med mig av min åsikt, hihi... (kanske ser de bättre ut på...kanske...) 


Foto från Lindex (som har många fina trosor också!)


Kommentarer
Postat av: F

vad använder du?

2010-04-17 @ 20:42:19
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0