Vilken lycka!!

Att shoppa på nätet är nästan lika spännande som att fylla år. Enda skillnaden är att man vet vad man får, för man har själv suttit och klickat hem varorna...
Men vilken höjdpunk det är att få gå och hämta ut sitt paket på posten (ICA), skynda sig hem och sedan "slita" upp paketet för att se vad som finns där i. Visst vet man vad det är, men hur ser det ut på riktigt¨? Är det lika bra som på bilden? Och har man riktig tur så är det det, eller t.om ännu bättre. Har man otur är det helt annorlunda, och då blir det betydligt jobbigare...

Och idag kom det ett paket till mig, det var från Hemtex. Satt och kollade runt på deras hemsida förra veckan i jakt på ett badlakan till dottern, hon har inget tjejigt utan får köra med de andra lite mer grabbiga. Så hittade jag två stycken på rea avdelningen (reafreak!!) och sedan hittade jag även en urgullig duk med blommor på, ett par julgardiner till sonens rum (fel årstid kanske, men de kostade endast 59:-) och slutligen en picknicpläd som jag inte kunde motså, och dessutom till halva priset!:-)

                                                                                                                                                                            




       Picnicpläden Gubbe från Hemtex. På översta bilden paketerad
i medföljande väska, och under syns den i utvecklat format, fram och baksida.


Kommentarer
Postat av: Therese

fint :)

2009-09-02 @ 18:13:28
URL: http://theresekjellman.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag älskar också när man går och hämtar det där paketet och ska öppna det lika spännande varje gång! :D

2009-09-02 @ 18:14:23
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: Anonym

shopping = lycka =) hihi

2009-09-02 @ 23:14:57
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: mamma

Hejsan lilla gumman, tycker oxå om att hämta paket o öppna, väntar ett just nu, men min kroppsbild kanske är förvrängd, hjälp jag undrar om den klänningen verkligen passar eller om jag kommer se ut som en zigenartant.....för modellen var verkligen sådan, kanske ärftligt dettahäringa, vi är ju faktiskt bra som vi är o du blir bara vackrare tycker jag, ta vara på det min älskade lilla dotter, kramisar fr en fåfäng mamma

2009-09-07 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0