Panikstädning!!

Imorgon kommer en mäklare hit för att värdera vårt hus- ifall det skulle bli aktuellt med en försäljning.  Så ikväll är det hysterisk städning som gäller.
Dessvärre känner jag mig inte särskilt effektiv, vimsar mest runt och vet inte riktigt var jag ska göra av vissa saker. Först placerar jag dem på ett ställe- så länge!! Sen vidare till nästa, och tillslut har jag burit runt samma sak i hela huset- och vet fortfarande inte vart jag ska göra av den!! Vi har helt enkelt för lite plats- eller för mycket grejer...;-)

Kommentarer
Postat av: Botti

Känner så väl igen detta med att flytta runt saker! Har iaf kommit fram till att vi har för många saker... tror jag, kan vara för liten lägenhet oxå!



Hoppas värderingen går bra!

2009-01-27 @ 08:06:54
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Wiiiie, vad spännande. Det är så himla kul att flytta in till nytt och få inreda och göra i ordning.



Håller tummarna att allt går riktigt bra, gumman.



Kram

2009-01-27 @ 09:11:43
URL: http://www.tankar.org
Postat av: mamma

Hej lilla gumman!



Håller tummarna!! Fick reda på detta av din lillasyster idag (ifall du läser detta idag) men just nu har du fullt upp förstår jag, ringer ikväll. kramisar fr mamma

2009-01-27 @ 13:46:27
Postat av: Petra

Tack va söta ni är som håller tummarna för oss!!:-)



Mäklaren har varit här idag, och det gick rätt bra tycker vi. Värderingen är inte helt klar, han skulle räkna lite på det.

Sedan vet man ju inte vad som händer, beror mkt på tillfället då man säljer, hur många och vilka som är intresserade... Men han tyckte iaf att vi hade ett fräscht hus, och att det absolut skulle kunna gå att sälja.

Låter positivt!!



Dessvärre har det kommit in ett bud till på huset vi vill ha. 100 000:- höjde de!! Skit!! Kan de inte ta det lite lugnt?



Fortsättning följer...;-)

2009-01-27 @ 18:42:41
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad spännande!

Ni har alltså inte lagt ett bud på huset än?

Håller tummarna så de vitnar att ni får besked snart från Roger med en värdering som är trovärdig och som håller!

Hur tänker ni gällande budandet? Har ni ngn högsta gräns där det är stopp?

Åh jag vill så gärna att huset blir ert!

2009-01-28 @ 08:29:52
Postat av: Petra

Imorgon ska vi nog ta steget och börja bjuda!! Blir nästan lite nervös...

VI har pratat om en högsta gräns, men den tänker jag inte tala om här!!;-)



Håll nu tummarna ordentligt hårt!!!



Kramisar!! / Petra

2009-01-28 @ 22:09:17
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nä tala inte om er högsta gräns här, det kan ju finnas spioner! Man vet aldrig med intörnätt!

Men jag hoppas så otroligt mkt att det blir ert!

Bamsekram

2009-01-29 @ 08:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0