Jag har redan flyttat in...

...i mina tankar!!

Vi var och tittade på huset i fredags. Det var så fint och helt perfekt planlösning för oss. Fyra sovrum på entreplanet och ett gästrum i källaren. Dessutom fanns det enormt mkt förvaringsutrymmen, och bäst av allt- en stor tvättstuga med torkrum intill!!
Dessvärre kan jag inte låta bli att inreda alla rum i mina tankar redan nu. Vet att man inte ska göra så, men alla ideér bara ploppar upp ihuvudet!! 

Åååh, vad jag vill ha det huset!! Men det är det förmodligen fler som vill... 

Kommentarer
Postat av: Botti

Hoppas huset blir ert!!!

Är precis likadan, möblerar det i tanken så fort vi kommit ut från visningen... eller gärna undertiden vi kollar på huset!

2009-01-26 @ 08:06:30
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Vad spännande! Har budgivningen börjat?

Du måste hålla hos up to date här på bloggen med hur det går!

Var det många som hade varit på visningen ni missade? Var det fler än ni i fredags?

Håller tummarna!

KRAM

2009-01-26 @ 08:17:57
Postat av: Petra

Ha ha, va kul att det är fler som är som mig!;-) Man måste ju få drömma lite...



Det var elva familjer/par som var på visningen vi missade, och jag tror att ytterligare ett par hade varit nån annan dag.

Utgångspriset var 1490 000:- och första budet kom i torsdags på 1300 000:-. Bådar ju gott iaf att det inte stuckit iväg ännu. Men vi får väl se vad som händer nu i början av veckan.



Själv tycker jag att det borde vara krav på att man måste kunna fylla rummen med folk, annars får man inte vara med!! Tycker jag...;-)



Va jobbigt det är att gå å hoppas samtidigt som man vill lugna ned sig själv så man inte blir så besviken om det skulle skita sig!!



Många kramar!!



2009-01-26 @ 09:45:24
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, man måste kunna fylla rummen med folk. Det var skitkul!

Har ni bestämt hur ni känner - vill ni vara med och bjuda? Vad säger elchefen om uppvärmning osv?

Men det var ändå inte så många som tittade. Om man tänker att alla säkert inte är intresserade.

Jag vet hur mkt du längtar så jag hoppas av hela mitt hjärta att detta kan bli ert hus!

Heja Saftansson!

2009-01-26 @ 11:30:43
URL: http://projekttalludden.blogspot.com/
Postat av: Syster yster..

Åå vad kul kära syster. Vilket hus är det och finns det ute på hemnet? Är lite nyfiken.. heheh själv har jag nu satt upp mig på en ny lägenhet då denna hyresvärden inte änns vet vad han har tummen, så jag hoppas på den andra lägenheten....

Kramar på er =)

2009-01-26 @ 19:22:29
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0