Ge mig en påse godis!!

Idag är en sån dag då jag skulle behöva lite uppåttjack (stavas det så??). Och då syftar jag på godis, inga olagliga preparat!!;-)
Det ligger en påse i skafferiet och väntar på mig, ..men nej jag ska härda ut ett par veckor till, två är avklarade!
Under denna tid har jag lyckats minska två kilo i vikt, känns sporrande!!:-) 

Ska ta och sätta mig på min träningscykel och "ta en sväng" istället. Förhoppningsvis kan jag komma på andra tankar... 


Vi har en sak gemensamt jag & kakmonstret ... "Kakor!!"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad jag känner igen mig. Vi äger dock ingen våg så jag vet inte om vikten går upp eller ner men man känner ju det..

Bra jobbat å kämpa på!

KRAM

2009-01-20 @ 09:04:27
Postat av: Botti

Heja dej vad duktig du är! Hoppas du klarar av att låta bli godiset! Har ju själv gjort ett uppehåll i sötslisksnaskandet, -2kg här med än så sängen!



Kram

/B

2009-01-21 @ 10:49:04
URL: http://www.bottimedmera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0