Sportlovsvecka!

Det är sportlov här, eller "spottlov" som det uttalas i denna del av landet. Finns en viss tendens att glömma bort att uttala en bokstav häromkring...;-)

Måste säga att det har varit ganska skönt att alla barnen varit hemma dessa dagar, skönt att slippa passa alla lämnings- och hämtningstider samtidigt som man ska lyckas få till ordentligt med sovtid för minstingen. Plötsligt känns livet mindre inrutat- positivt!!:-)
Dagarna har vi hittills tillbringat i pulkabacken,  på biblioteket och på fik. Nån dag med vänner andra själva. Sambon har dock befunnit sig på jobbet, hade varit kul om vi kunnat vara hemma alla tillsammans, men men det får bli en annan gång...

Ps. Jag får på mig mina thermobyxor igen!! Och knapparna förblir knäppta!!:-) 



Lilleman & jag (usch va trött jag ser ut, kolla ögonen!!)


Den tandlöse gossen, tappade en i lördags!


Och vår alldeles egen skidtjej!!:-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder! Tänk vilken tur att det blev snö lagom till "spottlovet".

2009-02-13 @ 08:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0