Näpp, inget denna gång heller!

Huset vi var och tittade på igår var dessvärre inget för oss. Hade hoppats så, och vände och vred på det flera gånger. Kanske om man gör si eller så- då kanske det kan bli bra!! Men nej, vi vill ju inte känna oss halvnöjda. Vi vill inte börja med att bygga ut för att det ska bli bra för oss, då kan vi ju lika gärna bo kvar där vi bor!
Vi får kolla vidare, eller helt enkelt bo kvar.. .suck...
Förr kunde de ju bo hur många som helst i ett enda rum, så vi ska nog lyckas härda ut ett tag till...;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag menar det. Ni behöver väl inget större hus. Knö in alla ungar i ett rum å bygg en större walk in closet till mamman, hon har ju trots allt burit barnen å sen plågats genom att föda dem!

Nä skämt åsido. Tur att vi lever i det tidevarv vi gör Petra!

Hallå, egen tid, fanns det ordet ens på Krrrrristinas tid. Inte så jävla konstigt att hon inte tyade längre. 100 ungar som emigrerade till USA å inget internet liksom. Å hur klarade hon sig utan Günther å fuldans;)

Puss finaste mamman. Snart kommer ert hus, tya lite till.

2009-02-06 @ 22:58:46
Postat av: Nina

Hej, jag har ett råd. Det har fungerat 3 gånger tidigare, 2 ggr för mig/oss och en gång för en av mina väninnor...sätt in en annons i SmT och erbjud det ni har, i byte (alltså inte ekomoniskt!) mot ett hus i det område ni vill bo i. Kanske finns det någon som vill byta till mindre? Har ni tur så slipper ni budgivning osv det gjorde vi vilket var enormt skönt. Jag fick detta tipset för evigheter sedan...det resulterade i lägenheten på Stora torget, jag tror att du var där eller så minns jag fel men trots att det verkar simpelt kan det fungera. Det räcker med ETT RÄTT SVAR för att det ska fungera.

Massvis med Lycka till önskar alla på Justeliusgatan 8.

2009-02-07 @ 08:11:04
Postat av: Petra

Tack Nina för det tipset! Kan vara värt att fundera på...

Vi ska nog "få till det" någon gång, men jag vill NU NU NU!!!;-)



Hoppas ni är på bättringsvägar, tycker var och varannan människa är sjuka nu. Själva har vi klarat oss-än så länge!!



Hälsa resten av familjen!!/ Kramar!!

----------------------------------------------------



Sandra Sandra Sandra!!! Du har så rätt, varför vara missnöjd när man har det viktigaste i livet- internet, fuldans och Günter, du känner verkligen mig!! Teeny Weeny String Bikini!!:-)

Pussar & Kramar!!

2009-02-08 @ 21:31:33
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0