Dags att flytta tillbaka igen...

Alltid spännande att drömma sig bort till ett annat hem en stund. Dessvärre fick det stanna på drömstadiet, det blev inget hus...denna gång!! Men vi kämpade in i det sista, och det är lätt att tappa förståndet mitt i en budgivning. De sanna tävlingsinstinkterna kommer fram, och ingen vill ge sig.
Som tur är så har sambon ett ordentligt knippe förnuft i sådana här situationer, och tur är väl det så vi  inte behöver stå här helt barskrapade...försöker jag trösta mig med iaf...*snyft*

Ja, ja, bara att tänka om. På torsdag  är det dags att gå på ny visning, denna gång ett hus på 90+90 kvm. Större än det vi har, men betydligt mindre än det vi ville ha... Positivt är att det ligger i "rätt" område, dvs där  barnens vänner bor och det område dit sonens skola hör. Det gjorde inte det "bättre" huset (vilket för övrigt var den enda bristen...)

En klapp på axeln och "bättre lycka nästa gång" ger jag mig själv!!;-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, så spännande !!! Håller tummarna att ni snart ska hitta ert drömhus.. Du vet, här i Nässjö finns ju bolligare hus och H jobbar ju här och så finns ju lilla jag här också... asg



Ha det gott, gumman..



Kram

2009-02-04 @ 08:16:12
URL: http://www.tankar.org
Postat av: Sandra

Skit!

Förstår din besvikelse. Nu undrar jag vem det var som köpte huset! Kan de verkligen fylla det;)

Hoppas det kommer fler stora fina hus.

Kanske redan imorgon.

2009-02-04 @ 08:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0