Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss...

Julafton skulle i år firas hemma hos sambons pappa med familj. Det visade sig dock då lilleman vaknade cirka en timme innan avfärd att han inte alls var särskilt pigg. 39 grader visade febertermometern och allmäntillståndet kunde beskrivas som "hängig". (Själv var jag vid den tidpunkten mycket pigg efter att just ha avnjutit en iskall dusch. Sambon hade trivts bra i duschen dessförinnan, uppenbarligen så bra att han glömde att vi var fler i familjen som vattnet skulle räcka till...).

Det blev helt enkelt till att omgruppera som vår kära vän Fredrik hade uttryckt det. Julmaten fick intas på hemmaplan så att vi åtminstone fick en julmåltid tillsammans. Sedan for övriga familjemedlemmar till farfar för att umgås och dela julklappar medans jag och lillplutten stannade kvar hemma.
För min del kändes det lite som vilken vardag som helst, hade dock klätt upp mig lite extra. Men det hade ju funkat lika bra med mjukisbrallor där jag satt framför tv:n och smaskade godis...


Vår söta rara lilla stumpa framför julgranen!!


Kommentarer
Postat av: F

ingen bild på uppklädd mamma? ;)

2009-12-29 @ 23:47:45
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: mamma

Sicken liten goding! mormors lilla Smilla! kanske kan knycka detta kortet?? fr bloggen?? Kramisar

2009-12-30 @ 12:05:53
Postat av: line andersson

Vilken fin tjej ni har!

Trtåkigt med ändrade planer men så är det ju när man har barn. Risken blir nog större ju fler också;)

Vi får fira nyår på hemmaplan istället för med 3 andra par. Nathalie har haft feber sen i måndags så det är bara att stanna hemma.

Gott nytt år på er allihop!! Kram Line

2009-12-30 @ 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0