Här bloggas dåligt...

Barnen har haft luciafirande och julspel i skolan, vi föräldrar har lussat för barnen.
Två av tre barn i denna familj har fyllt år.
Magsjuka har härjat mellan familjemedlemmarna i en veckas tid.
Innebandymatch.
Ridskola på lördagar.
Jobbat på Lindex ett par helger.
Julpyntat.
Planerat och inhandlat julklappar.


Japp, jag har nog fått med de flesta anledningar till att jag inte bloggat nått på sistone. Men nu när vi går mot ledighet skall jag nog lyckas få in några inlägg framöver...


Kommentarer
Postat av: frida

Fy dig kära syster.... nä..skoja bara så blir de ju när man har en familj också att tänka på. Jag har inga barn, ingen magsjuka och inga aktiviteter och jag bloggar sämre än dig! Känner mig lite kass på bloggandet just nu!

Ville önska er en god jul så syns vi snart. Tomten och jag har snackat så han lägger några julaklappar till barnen här så att de inte får för många i morgon. Kramisar på er!

2009-12-23 @ 21:59:59
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0