Vet inte om jag ska visa egentligen...

Gardinen är klar, ser inte så mkt ut för världen dock...  men jag har allt fått slita!!;-)  Har ingen vidare syvana så allt tar sån tid för mig!!

Tänkte att jag skulle lägga in en bild för att visa hur det färdiga resultatet blev i vår tvättstuga- med gardin, blommor och duk på bänken. Men jag vet inte... ser inte bra ut!!


Okej då, här kommer det...hahaha...



Jag skäms...



Imorgon ska  äggahönan bort och ersättas av påskris istället!

Vad sägs om den färgkombinationen? Svarta krukor fyllda med hysteriskt gula blommor till en inte alls så "hipp" gardin!! Kan man annat än skratta??


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men stumpan... Du kanske har påbörjat en ny trend ju...



Så illa tycker jag inte att det va. Jag hade aldrig gjort det bättre. Du är duktigt ju...



Ha en riktigt glad påsk !!!



Kram

2009-04-10 @ 08:26:10
URL: http://always-beloved.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tack Jeanette!!



Det var precis de orden jag ville höra...hihi...



En riktigt glad påsk till dig med!!



Kramar!!



2009-04-10 @ 10:33:46
Postat av: Ulrica

Nu ska vi inte överdriva ;) sååå illa är det väl inte. Jag tycker att det är gulligt :)Glad påsk på dig :)

2009-04-12 @ 11:44:10
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Petra

Börjar faktiskt vänja mig vid den icke så lyckade kombinationen nu. Men nu är det snart dags att plocka ner det igen...



Hoppas ni haft en trevlig påsk Ulrica!!:-)

2009-04-13 @ 23:09:46
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0