Shopaholic?


Det var med stora, uppspärrade ögon sambon såg på mig då jag lade upp ett paket med hundbajspåsar på kassabandet häromdagen. Han behövde inte säga något, hans ansiktuttryck talade till mig:
"- Kan du inte gå in i en affär utan att handla? Vi har ju inte ens någon hund!!"

Men nej, jag är inte alls som barnen. Och jag är inte shopaholic!! Helt enkelt bara ruskigt ekonomisk!! Istället för att köpa de extremt dyra specialpåsarna till blöjor, ni vet de som hör till de extremt dyra special bajshinkarna, så tänkte jag testa att använda hundbajspåsar. Läste tipset i någon tidning (så jag ska inte ta åt mig äran för den briljanta idén...)
Dock måste jag erkänna att de extremt dyra specialpåsarna ändå är ett antal snäpp bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0