Jag är så hungrig!!


Men jag har bestämt mig!! (tror jag iaf ;-)). Jag är nu inne på min tredje medlemmsvecka i viktklubb.se och det  går väl sisådär bra. Den första veckan var jag jätteduktig fram tills helgen kom.
- En liten bit kaka kan jag allt unna mig, tänkte jag på fredagskvällen och trodde inte alls att det var nån fara med det.

Men det stannade inte där. Sen blev det ju lördag också ,och då kunde jag inte motstå godisskålen.
Visserligen skulle jag bara ta ett par, men rätt som det var så hade ganska många fler slinkit in i munnen på mig.*oops...*
JAG HAR INGEN KARAKTÄR!!

Likadant såg det ut följande vecka. Hyfsat bra i veckan, men så kom helgen och mitt enorma godissug.
Eller jag vet inte om jag ska skylla på godissuget, för det börjar faktiskt avta efter några dagar. Det  var nog mer att det liksom hör till att man ska äta godis till helgen (i vår familj iaf, och så är det ju rätt så gott också!)

Och nu är frågan om jag ska klara denna helg bättre? Ska det hända nått på vågen så är det nog dags att ta tag i den biten. Än så länge har jag ju bara gått ned 1 ynka kilo.

Målet är att jag ska minska 5 kilo på 14 veckor. Jag känner ju mig själv så jag vågade inte ta i för mycket varken vad gäller antalet kilon eller antalet veckor jag har på mig. Nu finns ju iaf en chans att lyckas!!!
Och lyckas jag bli av med ännu fler under den tiden så är ju det bara positivt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0