Ojsan.

Det är en hel månad sedan jag var inne här och skrev ett inlägg senast. Vet inte riktigt vad jag skall skylla på, idétorka förmodligen... 

För tillfället har vi sjukstuga här hemma hos oss. I natt kräktes dottern. Till en början med var hon glad över att det  var hennes tur att bli sjuk, nu skulle hon äntligen få stanna hemma från skolan. Ljudet i skällan ändrades dock senare under dagen då hon insåg att det inte alls var särskilt kul att vara sjuk. - "Jag vill gå till skolan", lät det då hon satt böjd över hinken och gjorde det hon behövde göra. 

På eftermiddagen började även äldsta sonen kräkas. Nu håller vi tummarna för att  sjukantalet stannar där. Sambon tog en whiskey nu på kvällen, jag hoppade det, mådde illa bara jag kände lukten av det. Förstår inte hur man kan dricka det frivilligt, blä!!

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Yster

Näääää... syster! Nu får du ta och börja blogga igen! Jag har ju inget att läsa om dagarna!



Hoppas de är fint annars.

/ Lila syster yster

2011-03-30 @ 11:06:50
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0