Loppisfynd.

Vi tittade in på en loppis i helgen som gick. Allra helst skulle jag vilja ha en sommarstuga att "fynda" diverse gamla möbler och husgeråd till, som jag sedan kan "snygga till" med lite färg och så. Ja, det är drömmen. Men nu har jag ingen sommarstuga, och några gamla möbler tror jag knappats sambon godkänner i vårt hus, han tittade frågande på mig när jag kom dragandes med en gammal korg för fem kronor. Tänkte att den kan jag allt måla och hitta på något kul med framöver.
Några gamla böcker och tidningar fyndades också, de kan ju knappast störa mannen i huset tycker jag... 


Här är de mina fynd! 23 kr för en korg, tre böcker
och tre tidningar. Helt ok tycker jag!:-
)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0