Heeej!

Nu var det ett tag sedan sist. Tänkte att jag banne mig skulle hoppa in här en liten sväng innan jag ska gå och hämta lillstumpan i skolan och lillfisen på dagis.
Storkillen har jag varit och besökt en sväng i skolan i dag. Det är ganska rörigt i den klass han går i så jag tänkte att jag skulle ta mig dit och få lite inblick i hur det fungerar. Men jag fick lova honom om och om igen att inte skälla på några barn, annars skulle jag inte få följa med. För sonen alltså... Och jag klarade det rätt bra faktiskt!:-) Kände mig dock tvungen att poängtera för en elev att det inte alls var någon bra ide att smida planer för var och hur de skulle starta ett snöbollskrig när fröken för ca 20 minuter sedan gått igenom reglerna på skolgården då det nu kommit snö här. Regler där det poängterades stort att man inte fick kasta snöboll någonstans på skolans område.
Oj, nu måste jag snart bege mig. Ska dra på mig lite varmare kläder så jag inte förfryser där ute, brrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0